Editorial
DOI:
https://doi.org/10.36311/2358-8845.2020.v7n2.p7Keywords:
EditorialAbstract
O segundo volume da Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial (RDPEE) de 2020 reúne uma série de relatos de pesquisas, de experiência e de revisão bibliográfica que retratam a divulgação de estudos na área de Educação Especial e Educação Inclusiva. Esse número buscou reunir reflexões sobre temas diversos no cenário da produção de conhecimento em Educação Especial, com indicação de respostas educacionais inclusivas para estudantes com deficiência e para a atuação de professores e outros profissionais que atuam no contexto educacional.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 REVISTA DIÁLOGOS E PERSPECTIVAS EM EDUCAÇÃO ESPECIAL
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
- The works published in RDPEE are the sole responsibility of their authors. The authors grant the journal the right of first publication, with the work simultaneously licensed under the Attribution-CC BY, which allows distribution, remixing, adaptation and creation from the work with recognition of the authorship and initial publication in this journal.
- The authors consent that their articles may be incorporated by RDPEE into indexers and databases that currently exist or may exist in the future; the owners of these databases may reproduce, transmit and distribute the texts, in whole or in part, in any form or means of electronic transmission that exists or may be developed in the future.
Qualis Capes (2017-2020)
Education: B1