Editorial
DOI:
https://doi.org/10.36311/2358-8845.2018.v4n2.01.p7Keywords:
EditorialAbstract
No número dois da Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial (RDPEE), do ano de 2017, temos textos que nos trazem diferentes perspectivas sobre algumas temáticas do contexto da Educação Especial e Inclusiva, que não saem de cena, em relação às discussões principais da área, a saber: a formação de profissionais para atuar com o público-alvo da Educação Especial e os benefícios trazidos pela atuação de profissionais especializados junto ao desenvolvimento desse público.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
- The works published in RDPEE are the sole responsibility of their authors. The authors grant the journal the right of first publication, with the work simultaneously licensed under the Attribution-CC BY, which allows distribution, remixing, adaptation and creation from the work with recognition of the authorship and initial publication in this journal.
- The authors consent that their articles may be incorporated by RDPEE into indexers and databases that currently exist or may exist in the future; the owners of these databases may reproduce, transmit and distribute the texts, in whole or in part, in any form or means of electronic transmission that exists or may be developed in the future.
Qualis Capes (2017-2020)
Education: B1