Comentário a “Impacto das reflexões sobre a educação universitária em inglês na melhoria da identidade cultural nacional”

Autores

  • Na Sun Shandong Normal University

DOI:

https://doi.org/10.5072/0101-3173.2024.v47.n4.pe02400111

Palavras-chave:

Comentário

Resumo

Referência do artigo comentado: Liang, Tianzhu. Impact of College English education thoughts on enhancing national cultural identity. Trans/Form/Ação: Unesp Journal of Philosophy, v. 47, n. 4, “Eastern thought”, e0240065, 2024. Available at: https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/transformacao/article/view/14624.

Downloads

Os dados de download ainda não estão disponíveis.

Biografia do Autor

  • Na Sun, Shandong Normal University

    Ph. D. Qilu Cultural Research Institute, Shandong Normal University, Jinan, 250000 - China. ORCID: https://orcid.org/0009-0001-6241-7843.

Referências

DAFOUZ, E. English-medium instruction and teacher education programmes in higher education: Ideological forces and imagined identities at work. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, v. 21, n. 5, p. 540-552, 2018.

LIANG, T. Impact of College English education thoughts on enhancing national cultural identity. Trans/Form/Ação: Unesp Journal of Philosophy, v. 47, n. 4, “Eastern thought”, e0240065, 2024.

PARK, H. Influences of reading online texts in Korean English language learners’ cultural identities. The Journal of Educational Research, v. 111, n. 4, p. 385-397, 2018.

SHIN, L. J. Cultural differences in the hedonic rewards of recalling kindness: Priming cultural identity with language. Affective Science, v. 2, n. 1, p. 80-90, 2021. Available at: https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/transformacao/article/view/14624.

Received: 15/09/2023 - Approved: 19/09/2023 – Published: 27/02/2024

Publicado

26-02-2024

Edição

Seção

Comentários

Como Citar

Na Sun. “Comentário a ‘Impacto Das Reflexões Sobre a educação universitária Em Inglês Na Melhoria Da Identidade Cultural nacional’”. Trans/Form/Ação, vol. 47, nº 4, fevereiro de 2024, p. e02400111, https://doi.org/10.5072/0101-3173.2024.v47.n4.pe02400111.