Comentário a “Impacto das reflexões sobre a educação universitária em inglês na melhoria da identidade cultural nacional”
DOI:
https://doi.org/10.5072/0101-3173.2024.v47.n4.pe02400111Palavras-chave:
ComentárioResumo
Referência do artigo comentado: Liang, Tianzhu. Impact of College English education thoughts on enhancing national cultural identity. Trans/Form/Ação: Unesp Journal of Philosophy, v. 47, n. 4, “Eastern thought”, e0240065, 2024. Available at: https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/transformacao/article/view/14624.
Downloads
Referências
DAFOUZ, E. English-medium instruction and teacher education programmes in higher education: Ideological forces and imagined identities at work. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, v. 21, n. 5, p. 540-552, 2018.
LIANG, T. Impact of College English education thoughts on enhancing national cultural identity. Trans/Form/Ação: Unesp Journal of Philosophy, v. 47, n. 4, “Eastern thought”, e0240065, 2024.
PARK, H. Influences of reading online texts in Korean English language learners’ cultural identities. The Journal of Educational Research, v. 111, n. 4, p. 385-397, 2018.
SHIN, L. J. Cultural differences in the hedonic rewards of recalling kindness: Priming cultural identity with language. Affective Science, v. 2, n. 1, p. 80-90, 2021. Available at: https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/transformacao/article/view/14624.
Received: 15/09/2023 - Approved: 19/09/2023 – Published: 27/02/2024
Publicado
Edição
Seção
Licença
Copyright (c) 2024 TRANS/FORM/AÇÃO: Revista de Filosofia da Unesp
Este trabalho está licenciado sob uma licença Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Este é um artigo publicado em acesso aberto sob uma licença Creative Commons.