EDITORIAL
DOI:
https://doi.org/10.36311/2358-8845.2016.v3n2.01.p7Abstract
O número dois da Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial(RDPEE) apresenta-nos algumas provocações e reflexões no contexto da Educação Especial e Inclusiva, especialmente, na direção de pensarmos sobre as condições atribuídas aos alunos do público-alvo da Educação Especial e sobre a formação de profissionais para atuar com esse público, ao longo da trajetória de pesquisa e de atuação nessa área.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2017-03-06
Issue
Section
Editorial
License
- The works published in RDPEE are the sole responsibility of their authors. The authors grant the journal the right of first publication, with the work simultaneously licensed under the Attribution-CC BY, which allows distribution, remixing, adaptation and creation from the work with recognition of the authorship and initial publication in this journal.
- The authors consent that their articles may be incorporated by RDPEE into indexers and databases that currently exist or may exist in the future; the owners of these databases may reproduce, transmit and distribute the texts, in whole or in part, in any form or means of electronic transmission that exists or may be developed in the future.
Qualis Capes (2017-2020)
Education: B1
How to Cite
OLIVEIRA, Jaíma Pinheiro; MIURA, Regina Keiko Kato; CHACON, Miguel Cláudio Moriel. EDITORIAL. Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial, Marília, SP, v. 3, n. 2, 2017. DOI: 10.36311/2358-8845.2016.v3n2.01.p7. Disponível em: https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/dialogoseperspectivas/article/view/6752.. Acesso em: 25 nov. 2024.